SPOTKANIE MIKOŁAJKOWE

Spotkanie Mikołajkowe – zakończenie sezonu

Pomimo tego, że jesteśmy już po Świętach to warto wspomnieć o spotkaniu Mikołajkowym Klubu Górskiego, które odbyło się 6 grudnia. W tym roku postawiliśmy na atrakcje powiatu chodzieskiego.

Spotkanie składało się z dwóch części. Pierwsza związana z aktywnością fizyczną, druga ze wspólnym biesiadowaniem.

Główni organizatorzy (Agnieszka i Stefan) przygotowali dla uczestników niespodziankę. Okazało się, że każdy z nas otrzymał czerwoną czapę Mikołaja. Czapy powędrowały na głowy, na twarzy pojawił się uśmiech i wyruszyliśmy drogą leśną, przy jeziorze na pierwsze dość strome podejście na Gontyniec (192 m n.p.m.). Podejście przyprawiło nas o małą zadyszkę. Kolejne podejścia i zejścia to obcowanie z naturą, wspólne rozmowy i spokojny spacer w doborowym towarzystwie. Po ostatniej górce, a jest ich siedem odbiliśmy w prawo, a przed nami pojawiła się wysoka 34 metrowa wieża p.poż. To cel naszej wyprawy i chwila odpoczynku. W ruch poszły kanapki, słodycze, herbata z termosu, a także odpowiednie napoje

Pożywieni i lekko zziębnięci wróciliśmy do miejsca, z którego wyruszyliśmy . Stamtąd autokarem oraz samochodami pojechaliśmy do pod chodzieskiego lasu. W środku lasu tuż przy leśniczówce znalazło się miejsce na ognisko oraz biesiadowanie pod wiatą. Agnieszka zadbała o ciepłą strawę – pyszną grochówkę. Panowie zajęli się rozpaleniem ogniska, a Panie krojeniem ciasta, nacinaniem kiełbasek oraz przygotowaniem grzańca.

Spędziliśmy miło i przyjemnie mikołajkowe popołudnie i z uśmiechem na twarzy wróciliśmy do domów.